lördag 11 februari 2012

6- månadersdagen

Dom små startade dagen med bad medans jag plockade och tvättade hemma och vid 10.30 åkte vi för att hämta Milon och spendera en dag hos mamma och Christer i Gammalkil.

Idag stod det skridskor på schemat så Christer, Jack och Clara åkte till Nykils rink medans jag tog långpromenad själv då Milon inte ville gå ut först.
Mamma lyckades sen få ut den lilla busungen och jag möttes upp av mamma och sötnosen som stod och väntade på faster.

Härliga landet


Mamma och Milon

Bildbevis på att barnbarnen alltid mutas.. :-)

<3

Milon ångra sig sen och ville åka till skridskobanan så mamma tog med Milon dit medans jag lagade tacos som blev klart precis lagom tills hela gänget ramlade in rosiga och hungriga.

Vi hade sen en lugn em då barnen lekte jättebra samtidigt som jag , mamma och Christer satt och pratade.







Vi åkte hem vid 17- hugget och nu inväntar vi melodifestivalen med tända ljus.

Vi har haft en bra dag trots att det idag är exakt 6 månader sen Niklas lämnade oss.

Trevlig Lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar