onsdag 8 februari 2012

Bikinibilder

...blir det inte men bikinin åkte faktiskt fram idag.
Efter att ha jobbat hemma hela dan med Jack hemma ( som för övrigt är pigg nu och kan återgå till skolan i morrn) så bestämde jag mig för att överraska min yngsta dotter med att bada med henne innan simskolan.
Vi bubblade bubbelpool, lekte i vågorna , i barnpoolen och bastade och när Clara hade simskola så simmade jag 20 längder. Bra träning för min rygg med infekterade muskelfästen när jag har gymförbud tills nästa vecka.
Hoppas ryggen höll nu men det känns bra.
Vi avslutade med lång bastu efter duschen, jag i den vanliga och Clara i värmerummet :-).

Nu har vi käkat och dom 2 små leker och är samt.. jag vet inte vad som hänt..

Middag framför TV:n.. händer inte ofta men ibland så.. ( IT avdelningen, det är inte min dator hon äter på) oooopppss 

Långhårig kille som vägrar kort :-)


Jag lyckades för övrigt krascha den där glastallriken som ligger i micron.. O-bra...



och så en sneak-peak på köket/ vardagsrummet: ( mkt suddigt dock... )


Det är såååå fint!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar