måndag 5 september 2011

lång tystnad...

beror på att jag haft fullt upp hela helgen och det har faktiskt varit en bra helg.

Fredagens AW på O´learys var riktigt lyckad. God mat och lite vin och många skratt, men kl 22 var kroppen och huvet trött och jag blev hämtad av Peter.

Lite bilder från kvällen kommer här:







Lördagen började tidigt med att åka till jobbet och hämta min dator som jag glömt ( lite vimsig fortfarande ) och sen hämtades jag av mamma och Crille och vi hämtade fasters lilla älskling Milon för en dag i grebo med Grebo cup fotboll för Jack :-)
Milon är en riktig liten farmor-gris nu, men stor-kusinen Julia fick bli favorit nr 2 och dom hängde ihop och köpte godis, kolla fotboll och lekte i lekparken medans Jack kämpade på plan.

Julia och Milon


och kämpen Jacken 

<3

Efter cupen åkte mamma, Crille, Milon och jag till Max och åt sen lunch och sen blev jag avlämnad hos P då de andra skulle vidare till Valla.
Jag och Peter tog en tripp till Maxi för handling och sen vidare förbi videobutiken och hyrde filmer och spenderade kvällen i soffan med lite färska räkor, heta tigerräkor, salami och baguetter och en film.
var helt slut efter en lång dag.

Söndagen bjöd på sovmorgon ( välbehövlig) och lite shopping på Ikea, storhandling, och sen bjöd vi mamma och Crille på hemlagade köttbullar, potatis och sås ( stackars Christer är inte van vid hemlagad mat så han njöt nog lite extra)
Jag följde sen med Peter till golfbanan och gick med, drygt 1.5 h . Riktigt kul att titta och det blev ändå en rejäl promenad. Det gör jag gärna om.


Kvällens middag blev ost och kex och godis :-D.

En bra helg..

Nu väntar en lite kortare men riktigt intensiv vecka med lämning och hämtning  av barn, fotbollsträningar, simskola, tandläkarbesök och sen på fredag, ett sista farväl av Niklas, då det är dax för begravning.

Det kommer bli riktigt tungt, men oxå väldigt vackert.
Det kommer krävas mycket kraft och styrka så jag ska försöka sova mycket och försöka äta bra som uppladdning.
Längtar, men med fasa tills den dagen är över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar