söndag 25 september 2011

Helgen har gått snabbt och har inneburit massor tid ute, morgonpromenader och kvalitétstid med barnen och så en hel del fotboll.
Sammandraget idag gick jättebra och Jacken gjorde hela 10 mål och va riktigt nöjd med säsongsavslutningen av fotbollen.  :-)




Nu är väskorna packade och i morrn är det dags för pappavecka för barnen.
Kommer sakna dom massor som vanligt. Vi har haft en jättebra vecka tillsammans.

Just nu saknar jag den stora kärleken massor. Vi har inte setts på en vecka nu så det ska bli mys att få lite tid med honom. Hoppas hinna ha lite kvalitétstid även där trots en ganska fullspäckad kalender.

Saknad ja,, jag saknar också min älskade bror..
Igår va vi ju hos mamma och när jag satte mig på trappan och rökte efter maten så var det väldigt tomt och konstigt att inte ha sällskap av honom där..
Att va med Milon utan Niklas är också konstigt och märkligt.. och att han inte är med på Jacks fotboll, att man inte kan ringa eller sms:a...
Han fattas i allt man gör och trots att det går framåt och man mår bättre och bättre så är fortfarande saknaden och tomheten väldigt stark.
Jag tror dock att man med tiden lär sig hantera den bättre och bättre även om den aldrig kommer försvinna.

Nu är det snart dax för en ny vecka så nya tag och nya utmaningar som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar