fredag 2 september 2011

Fredag :-)

Fredag och jag har sovit bra och efter jobbet ska jag för första gången på länge ut i vimlet och käka med jobbet och ta nåt glas vin. Ser fram emot det och tror att det kommer va jättetrevligt!

Efter jobbet igår lämnade jag och mamma Peter och Johan mitt i tvättmaskinsbytet med stinkande igengrott avlopp och grejer överallt, men så kom jag hem till den här underbara synen: 

En sprillans ny maskin full med tvätt :-)

och ett städat och iordningplockat hem med massa värmeljus överallt .
Tack mitt  <3
Mötet med prästen gick väldigt bra och jag har nu skrivit ihop programmet och haft telefonmöte med begravningsbyrån så nu är det bara några få detaljer kvar. Bränna ner låtarna på skivor, och några mindre inköp, sen är vi redo att möta en av de tyngsta men också vackraste dagarna i vårt liv. 

Åter till ikväll.
Efter lite rotande i arkivet hittar jag lite bilder från senaste AW med Releasy från i slutet av April och dom kommer här:










Ska försöka knäppa några bättre bilder ikväll :-)

Ha en härlig fredagkväll allihop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar