fredag 23 september 2011

Fredag

En otroligt intensiv dag är snart slut. Den började 06.00 , men hade lite lyxmorgon så mamma sov här och tog Clara till dagis så jag behövde bara åka till Grebo med dom stor innan jobbet.
Väldigt intensiv men rolig dag på jobbet full av möten och jag fick åka till grebbot redan vid 14 och hämta hem barnen för att hinna hem till ett längre tfnmöte 15.00-16.30 och först 17.30 stängdes jobbdatorn ner.

Julia och Jack var på middag på stan med sin pappa med släkt och firade gammelmormor 80 år så jag och Clara hade lite mys med pizza, långt gemensamt bad och sen soffmys till idol.
Julia hann bara innanför dörren innan hon åkte till kompis för att sova över så Jack och jag hade också lite kvalitétstid i soffan när den lilla donnan däckat i mitt knä.

Det är svårt att få till egentid med alla tre men jag försöker få till det så att alla får känna att dom får full uppmärksamhet. Måste boka in en date med min tonårsdotter så vi får umgås lite själva med.
Kan tänka mig att det är shopping som står på önskelistan då..

Idag fick jag ett samtal mitt på dan från ögonkliniken.. Min kirurg hade blivit sjukskriven och de ville flytta fram operationen och flytta den till Malmö ( !!! ) Fel person att säga det till kan jag meddela , stackars Sanna på kliniken har fått jobba över många timmar idag för mitt svar var aldrig i livet, lös uppgiften!
Och det har denna stackars underbara Sanna gjort,,,
Kl 19.30 ringde kvinnan från sin privata mobil och meddelade att hon ordnat så de flyger ner en kirurg från Luleå som ska operera mig på torsdag som planerat. Snyggt jobbat och skitbra service!
Så nu är ordningen återställd..
Ändra mina planer är inget jag gillar när det rör såna här viktiga saker och efter allt som hänt är det viktigt att det blir som man planerat :-)

I morrn är det dax för Jacks sista seriematch i Kisa av alla ställen.. Efter matchen ska vi hem till mama och Crille och käka och träffa Milon. Ska bli jättemys.
Man uppskattar verkligen alla man har på ett helt nytt sätt och vem kan motstå den här charmören?. fasters lilla skrutt.




Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar