torsdag 9 augusti 2018

Trött start

Det är inte lätt att komma in i rutinerna direkt och jag har riktigt svårt att komma upp när klockan ringer men igår tog jag ändå mig tid att ta långlunch och gå till gymmet och träna. 

Efter gym, en promenad tillbaka till sval dusch på jobbet. Ingen dålig vy på väg från gymmet.

Balans heter det ja.. efter gym och jobb blev det firande av Mamma med fantastisk smörgåstårta och tårta. 

Och så en massa paket såklart! 

Vi hade bl.a. köpt den här fina Majaboxen. 

I dag när jag kom hem mötte jag nån mer som var trött .. Frasse! 

Efter mat och en stunds vila i soffan tog jag mig ut på en liten kvällspromenad. Så fint när solen börjar gå ner och stångån är spegelblank .

Sista sommaren i huset och jag får en rejäl äppelskörd i år. Det var så längesen att jag inte minns hur de smakar men det ska jag svart ta reda på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar