tisdag 7 augusti 2018

Back to work



Den första jobbdagarna efter semestern blev en trött sådan. Att det ska vara så svårt att somna när man så gärna vill!
Att va trött är ju inte hela världen ändå. Man får va lite snäll mot sig själv och det var jag!
Jack lagade pasta carbonara till middag och sen tog jag en lugn kväll i soffan och la mig tidigt. Betydligt piggare idag.

Kul att vara tillbaka på jobbet och träffa kollegorna och kicka igång terminen. Hos oss är det fortfarande lugnt nån vecka till innan det drar igång ordentligt med affärsplaneringar och möten.






Utanför fönstret pågår värmen som aldrig tar slut även fast man känner att det är sluttampen på ledighet för många och naturen börjar ge upp av all torka. Sommaren 2018 lär vi alla minnas pga värmen, torkan och det långa grillförbudet. För mig blev det en sommar att minnas på många sätt. Det var då kärleken kom och jag stängde dörren om det som varit och blickade framåt med en helt ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar