onsdag 15 augusti 2018

Speciell lördag, takras och grillning 

Niklas årsdag blev en fin dag! Det gäller att vara snäll mot sig själv dom tuffa dagarna och i mitt fall var det att ta dagen som den kom i lugnt tempo. Jag åkte till Niklas grav med blommor, städade , målade källarväggen där jag haft vattenskada, 


Och på kvällen var det bara jag och Clara hemma så vi åt tacos och parkerade oss i soffan med godis och cola. En lugn och skön speciell lördag.

Veckan började sen med en jäkla fart. Möttes av den här synen när jag kom till jobbet måndag morgon. Taket hade rasat ner i kontoret brevid mitt. Som tur var hände det på natten så ingen kom till skada!

Tisdag och grillförbudet hävdes !!! Det firade vi med grill såklart ! Karré, halloumi och sallad Sååå gott!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar