onsdag 25 juli 2018

Tjejdygn i Bestorp -Dagar att minnas 

Marie bjöd in mig och Sophia till ett tjejdygn i hennes fantastiska sommarstuga med egen brygga och otrolig utsikt.
Jag åkte ut efter lunch och vi började med bad och solning!
Ett "Mia Skäringer-hopp" som start på vår vistelse!


Dynor, solstolar och den här vyn.


Vatten i glasen först !


Men sen kom bubblet fram och vi körde bubbel som dryck till maten oxå.
Tänk att få äta middag till den här utsikten varje dag. Magiskt!





Vår fina värdinna hade en glasögonskål som vi roade oss med innan middagen.

Sen: jag som älskar solnedgångar. Kan inte kolla mig mätt på dom! För mig kom den besattheten när Niklas dog. Kanske var de vackra solnedgångarna en tröst eller ibland en befrielse att en jobbig dag var slut. Lika vackra är dom iaf!



Kvällsdopp!

Min fina vän!


Bubbel medans solen försvann.





Och så bubbelpool som avslutning på en fantastisk dag!

Jag satte klockan på 8.00 och satte mig och njöt av utsikten innan tjejerna vaknade. Vilken underbar start på dagen.


Efter frukost åkte vi hem och när jag var hemma vid 10:30 låg både Clara och Jack och sov fortfarande. Tonåringar!!
Tack tjejer för ett fantastiskt dygn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar