söndag 8 juli 2018

Semester!

Äntligen semester!!!!!
Även om man älskar sitt jobb så är sista dagarna innan semestern långa och man tror aldrig de ska ta slut men nu är det äntligen dax att vara lite ledig. Så härligt!!!!

För 6 år sedan var det en betydligt blötare firande av veckorna ledigt! Tjejfest hos mig 2012.



I år firades semestern in med champagne och grill med min fina Danne  och det var inte illa heller!!

Förra veckans otur höll i sig och jag avslutade arbetsveckan med att åka tillbaka till Engströms med bilen då hela garageuppfarten var full av olja efter 1500 mils-servicen. En trött verkstadskille hade glömt sätta i pluggen och jag åkte hyrbil hela helgen. Hemma väntar jag på att de ska komma och sanera uppfarten.


  men hyrbil till trots, jag och Sophia hade Taco och vinkväll hemma hos mig som avslut på en lite utmanande vecka.


I veckan hjälpte Jack mig att klippa alla häckar. Vilken talang!! Häcken har aldrig varit så fin!






I dag tog jag cykeln på en långtur ut till Landeryd för lite kattvaktshäng med Frasses syskon. Den här utsikten från cykeln är ju helt otroligt vacker.



och nu på eftermiddagen firade vi Linnea 8 år och Emilia 6 år med fika . Stora tjejer!!



Nu väntar några lugna dagar innan vi packar väskorna och drar ner till Tättö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar