fredag 27 juli 2018

Kalas och en hel del bad 

Igår var det dax att fira Julia 20 år med släkten. Tacopaj, sallad, kladdkaka och glass hade min stora unge beställt! 

Då det var 32 grader ute hade lämplig dresscode kanske varit bikini! Pust! 

Presentöppning

Svettigt! 


Mathias och Sofi!

Jack och moster Jennifer tyckte det va alldeles för varmt! 

Efter kalaset tog jag ett snabbdopp med Milon och Lilly. Så skönt! 

Hur vackra är inte dessa havrefält? Detta på vägen till Claras kompis på landet. 

Aldrig har man väl badat så mycket som nu.. igår innan kalaset fick Clara och kompis välja bad och då blev det Himna!

Idag var jag själv hemma och då varvade jag städning med att gå ner och doppa mig nedanför huset. 

Nu är det så skönt ute! Solen har gått ner, det fläktar lite och det börjar gå att andas inne. 

I morrn väntar ett dygn i Stockholm med barnen och mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar