fredag 1 juni 2018

När tiden är mogen

Tänk så många drömmar man har som barn och som ung vuxen och hur de ändras med tiden.
För min del handlade det mycket om kärlek och karriärsdrömmar. Kärlek som i bröllop hus och en stabil ekonomi där man jobbar med det man älskar.
Tänk så mycket jag faktiskt fått uppleva och alla mål jag uppnått. Inte ofta stannar jag still och njuter utan alltid på väg till nästa mål med ett stora steg.

Nu har jag en fantastisk familj och ett fantastiskt jobb och jag känner mig nu redo att förverkliga andra drömmar som inte har materiellt värde- att hjälpa andra på nåt sätt.

För mig har det varit självklart att jag nån gång ska göra nåt som påverkar andra till en förändring men det har tagit lång tid att hamna där den energin finns.
Det finns så många sätt att göra det på och vi alla har ju olika drivkrafter och ämnen vi brinner för.
Jag tog hjälp av en klok vän att dra igång nåt som förhoppningsvis leder till nåt bra i framtiden. Det var redan förra sommaren Cornelia satt här och vi bestämde oss för att köra, men vissa saker måste mogna fram och nu är jag där. Nu kör vi!
Vad får ni se om några veckor,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar