fredag 8 juni 2018

Fredag gånger två

Vilken härlig vecka med två fredagar ! Tisdagen kändes som en riktig fredag iom ledig dag på onsdagen och jag och Sophia passade på att ta en spontan AW efter jobbet.


Tänkte ta sovmorgon på onsdagen men vaknade 07 av att sopbilen kom och jag flög upp för jag hade såklart missat ställa fram tunnan men mötte en leende man som redan hämtat min tunna. Undrar hur många nyvakna människor som springer ut i morgonrock de möter per morgon haha.

När jag ändå var uppe blev det en tidig promenad till lillebrors grav. Hjulsbros finaste bro.



Var tvungen att fota mina fina rosor också.




Igår efter jobbet var vi hela 48 personer från oss på Riksbyggen som deltog i Norrköpingsstafetten där vi är en av deras huvudsponsor.



  Sol och värme i vackra folkparken.

Idag var jag uppe tidigt och åkte till Västervik på styrelsemöte men nu landade jag precis hemma och ska snart checka ut och förbereda kvällens festligheter. Min klass från årskurs 9 med utgångsår 1996 kommer hit på bubbel kl 17 och därefter ska vi ut och äta ihop. Så kul!

trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar