söndag 10 juni 2018

Klassfest - Klass 9A - 1996

Med åren har jag anordnat en hel del klassfester och det blir alltid en fantastisk kväll tillsammans men människor man genuint tycker om!
I år hade jag bokat bord på Lazlos här i Hjulsbro men först drack vi bubbel och åt lite plock hemma hos mig.

Azadeh var kvällens fotograf, något som hon skötte perfekt förutom att hon inte tog nåt kort på sig själv.

Sara och jag 

Maria och Martina

Josefine och Niklas

Daniel och Mikael

Robban och Sandra längst fram 

Sara och Mikael

Maria och Niklas.

Känns inte som vi åldrats nåt sen 2010.. Då var vi hemma hos mig och Micke och jag bjöd  upp till en bugg



Daniel a 2010

Josefin Martina och Robban 2010

Sandra och  Azadeh 2010


Niklas och Micke skötte grillarna 2010.

Lika kul fest nu som då!
Efter Lazlos körde vi lite efterfest hos mig i uterummet . 2010 slutade festen 05:30. Not so länge 2018 men 00:30 är mer humant. Vi är ju faktiskt snart 38 år allihop.
Tack för en toppenkväll gänget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar