måndag 10 mars 2014

Verkstad igen.,

Blir så trött på att folk inte kan köra bil... I parkeringhuset är det nån jävel som backat in i min bil som nu måste lämnar på verkstad 3-5 dar IGEN. Eftersom idioten smet med så behövde jag åka till polisen för att göra en anmälan och sen kommer jag ju få betala självrisken med. Tur man är förmånskund och får rabatt. MEN så jävla onödigt och så sjukt tidskrävande. Hatar sånt här!! Ska fan sätta upp skumgummi runt bilen .


Here we go again..

Enda positiva var att jag passade på att hämta mitt pass när jag ändå var där. 
Hoppas kunna planera in lite resor snart. 


Vid 17 valde jag att byta jobbstolen mot gymmet.
Löpning intervaller och sen styrka fokus armar och coremuskelaturen blev det idag. Skönt! 

Uppladdning

Fått dille på apelsiner nu. Gott!!!



I morrn får det bli en bättre dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar