tisdag 18 mars 2014

Kaosmorgon

Va hände med våren?? Ge mig sol!!!!!

Nu skulle man vilja beskriva en lugn morgon där vi avslutade med att väcka sjuka Jack med sång och presenter på sängen men sanningen är den att jag och min minsta dotter hade krig och stackars Jack blev väckt av hysterisk lillasyster som förmodligen väckte hela villaområdet.. 
Allt pga att ungen tyckte hon skulle ha sin sommar-jumpsuit med halvkorta ben i skolan. Herregud vilket liv det blev. 
Den där ungen och jag drar inte jämt direkt. Det är ju det där med att vi är lika ilskna och lika envisa båda två.. suck!

Jacken fick iaf göra comeback i sängen och fick till slut öppna paket. 



Att va hemma med halsfluss på sin födelsedag är ingen hit men han hade haft en bra dag medans jag jobbade och han lyckades koppla in sitt Playstation själv. Mer teknisk än mamsen. 

Efter jobb för mig och skola för döttrarna tog jag en joggingrunda för att hitta lite energi och här hemma dansades det till just dance. 
Haha. ( ni ser ju vem som stoppat ner jumpsuiten i skolväskan och smusslat på sig den.. ) 



Nu har vi ätit Jacks önskerätt oxfilé potatisgratäng och bea och så chokladmousse till dessert. Bra tisdagsmat :-P. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar