lördag 8 mars 2014

Stockholmshelg med dom små

Igår packade jag och dom minsta barnen bilen full och åkte upp till Stockholm medans Julia stannade hemma med Tarzan och pojkvännen.

Vi blev serverade tacos, drack champagne och så var det såklart Lets dance som var kvällens stora höjdpunkt.

Idag började vi dagen skapligt med frukost och så skyndade ut i solen.
Fotboll för grabbarna och jag och Clara kollade på med blandat engagemang 



Vi åkte sen ut till Djurgården och Rosendal.



M:s föräldrar och bror kom också dit så vi fikade ihop innan vi åkte hemåt. 


Både jag och M tog oss sen ut på varsin löprunda. Så skönt i eftermiddagssolen.
Jag börja och sluta med trappor. 




Svettigt men så skönt efteråt 


Här har det som i de första andra hushåll ikväll kollats på mello. 
Jag och M höll på Sanna så vi var riktigt nöjda :-) 

Trevlig lördagskväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar