måndag 31 mars 2014

Mars sista

Hemma har datorn gått sönder så det blir mycket mobilinlägg nu.
Måste skaffa en ny sen men ska nog klura ut vad jag vill ha för nåt ordentligt först.

Igår kom jag hem till Linköping lagom tills att vårkvällssolen lös som vackrast hos Niklas.


Hemma blev det en lugn kväll med handling, tvätt och fix inför veckan.
Hinner inte riktigt med mitt hus just nu känner jag. Det måste prioriteras.
Småsaker måste lagas, rabatter rensas, altaner och balkongen skuras och oljas in och förråd rensas.
Christer brukade hjälpa mig med allt såntdär men i år ska jag kavla upp själv för jag tror inte mansen är till nån större hjälp här ;-)

Idag har barnen hämtats hem. Underbart! Det blir kramkalas med dom man lyckas sno kramar av :-).

Mars sista dag hörrni. I morrn kör vi April. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar