lördag 27 oktober 2012

Lite Tapas

Om gårdagskvällen bravader kan ni läsa HÄR hos Cornelia som så målande och rättvist beskriver kvällen :-)

Snabbt summerat: Bra mat och gott vin, menyn brann lite men vi löste det. Skitkul kväll men en härlig tjej!

Om några veckor åker vi till Malmö jag och Cornelia.
Vi har precis enats om att Cornelia planerar vad vi ska göra där ( då hon bott där i flera år ) och jag står för risk och konsekvensanalys :-)
Det kommer bli bra det!

Lite mer från igår:

OP byttes mot

lite mer ok outfit

fördrink hos Cornelia

Mina fina vän Cornelia

Mmmmmm

Drink på Riva

och så tvinga jag Cornelia till ett kompiskort!! :-P 
Tack för en väldigt trevlig kväll gumman!

Idag tog jag sovmorgon igen, ända till 10.00. Sjukt skönt!

Idag vilas det från träning så det blev 1 h långpromenad i höstsolen.
Gillar inte hösten alls men jag medger ändå att det kan va riktigt vackert ute nu .


Dagen har i övrigt spenderats hemma hos Sofia och Tias och idag hade jag turen att komma dit samtidigt som världens bästa extramamma, Anki.
Det blev husesyn efter att de nu kommit på plats i nya huset, kaffe och Milonkramar.
Huset var otroligt fint. Sofis sinne för inredning är helt makalöst. Så fint!
Ska bli kul att se det när allt är klart snart.

Trevlig lördag på er !

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är ashet i din onepiece!! Puss på re!

    SvaraRadera
  2. ha ha tack pulla. Det råder delade meningar om detta :-P

    SvaraRadera