onsdag 24 oktober 2012

Bil-fail och affärsengelska

Händelserik dag som startade med att Uffe ( bilen) la av på brokindsleden. O-bra start!
Lyckades rulla in på en parkering och fick där bli hämtad av Johan då vi skulle på Affärsengelskautbildning i Stockholm.
Asförbannad på bilen men med gott mod i övrigt åkte vi mot Sth och spenderade dagen med att prata engelska i affärssammanhang.
Det blev många skratt med härliga kollegor- Det behövdes!



Té-stopp för Carre




Vi kom ur Stockholm 45 min tidigare än beräknat vilket gjorde att vi var hemma redan vid 18.

Min hjälte och livlina Christer var då i full gång med att lösa bogsering av Uffe till Rejmes men när han satte sig i bilen startade aset.,,så han kom dit för egen maskin,  dock är det nåt galet så i morrn ska Coffe på Rejmes kolla vad som är fel och jag håller båda tummarna att felet är snabbt avhjälpt och att jag får tillbaka bilen till helgen.
Givetvis har hjälten ordnat så jag får ha hans bil tills fredag. Tack bästa Christer ( och mamma för att jag får sno honom )

Uffes failande har ju stört humöret lite men när jag kom hem hade "Rutan"gått all in på städningen idag och piffat nåt så alldeles. Det tackar vi för.! Kul tjej!

Bordstablett blev duk när Rutan var igång,,


I morrn tycker jag att allt bara funkar- ok? :-)

Nu Greys!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar