söndag 28 oktober 2012

En timme extra

Söndag och en timme extra! Tackar vi för!
Jag startade dagen hos dom här fina bruttorna och deras föräldrar:

Storasyster tar hand om lillasyster

Den här sötnosen är min guddotter

Så fina!

" Kan själv"
Jag fick både massor kramar av Linnéa och sen när jag höll lillasyster och inte pratade med henne, lite nypor. Hon har humör den där damen precis som sin bonusmoster :-)
Äckligt söt är hon ändå :-)

Jag och Anna tog sen en promenad i höstsolen. Skönt!!
Tack för idag Anna och Erik !

Väl hemma kom mamma förbi på lättare lunch och sen åkte vi ner till Christers verkstad där det byttes till vinterdäck och tvättades bilar.
Jag och mamma var otroligt oengagerade och åkte i stället till Rusta.
Jag skulle inte ha nåt, men kom ut med en full påse såklart..

Mamma i shoppingtagen


ooops

Hann precis hem och byta om innan det var dax för 45 min styrka följt av 60 min RPM. Sjukt jobbigt idag men klapp på axeln när man fixat det!

Uffe ser för övrigt ut såhär nu med vinterdäck och efter en Christertvätt . Fin!


Efter många och trogna år ska han ändå snart ut till försäljning min trogna vän.
Alternativet till honom kommer diskuteras denna vecka. Spännande!

Bra helg det här.
Har hunnit massor, träffat många!
Nu längtar jag masor efter dom tre som står mig närmast och dom kommer i morrn <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar