måndag 15 oktober 2012

Dax för vardag

När man är 32 år orkar man inte dricka 2 dar i rad, men när man är 32 år och envis och ska hinna med så mycket så blev det nu så, och även om Lördagen var relativt lugn med tidig sänggång så var kroppen riktigt trött igår.

Förmiddagens to do blev storhandling och kyrkogårdenbesök och vid 14 kom min blonda unge för några timmars mammahäng när pappan skulle planera fotbollsfest.
Vi tog det rätt piano och kollade på film och lekte innan bästisen i huset brevid lockade mer.

Fröken tandlös

Sen kom även Julia och Jack då Johnny åkte till Turkiet för en vecka i solen.
Julia hade shoppat vinterjacka och skor med mormorn och hade med sig kinamat hem ( jag har verkligen världens bästa mamma ) och Jack lekte med kompis ändå tills 19,30 så först 20,00 satte vi oss i soffan med kinamat och solsidan Jacken och jag.



Clara är kvar hos Macke tills tisdag då det är studiedag och han har lovat att ta henne åt mig då jag har ledningsgruppsmöte hela dagen i morrn.

Lugn söndag men destå mer fullspäckad måndag.
Efter jobb och hämtning i Grebo i rusket lagade vi middag och sen fick jag köra spinningen 18.30-19.30 medans Julia och Jack var hemma.

Nu bad och lite soffhäng innan sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar