måndag 5 december 2011

Ny vecka igen

Kinamat och mys med Julia och Jack med filmtittande till midnatt och sen lite sovmorgon på söndagen satt fint  efter lussebak och shopping.
Jag passade på att köra ett pass på gymmet söndag morgon då både Julia och Jack hade en lugn start på söndagen med frukost framför TV:n.
Har sjuk träningsvärk idag så det satt verkligen bra med lite träning.

Framåt em kom den lilla blonda ungen hem från  mormor och Christer där hon skött sig exemplariskt och haft jättekul.
I vanlig ordning kom första utbrottet väldigt snabbt och den julklapp hon köpt åt mig kastade hon i rummet och skrek:
Mamma nu öppnar jag din julklapp, det är en sten det står mamma på. !!!!!!
- Gör det du så öppnar jag och slänger alla dina paket ropade jag tillbaka.
Sen blev den lilla blonda helt plötsligt tyst.. Märkligt.. :-)

Hon är ilsken som ett litet bi där där lilla ettriga, men mormorn räddade situationen och efter 10 min övertalning så kom damen ner och presenten till hennes mamma sägs vara intakt :-)

Resten av kvällen var hon en solstråle iallafall och mamman fick många kramar och pussar.

Nu är det måndag igen och framför mig har jag en vecka full av jobb men även lite trevligheter.

Nu ska jag snart ner till stan och möta Cornelia för lite fika och tjejsnack. ( Cornelia hittar ni här: )

http://www.corneliatoneri.blogspot.com/

I veckan ska det också hinnas med ett frisörbesök hos Pierre på Kami, en AW med kollegorna och date med 2 fina gamla vänner över lite mat.

Det här blir en bra vecka!!

Den här magneten bor på mitt kylskåp. Tänkvärt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar