onsdag 28 december 2011

Mer ledigt!!!!

Så underbart att fortsätta få va ledig.

Igår startade vi dagen men en rejäl sovmorgon allihop. Fick tom väcka Clara vid 9 :-)

Julia var sen barnvakt och jag åkte ner till stan för långlunch med min barndomsvän Micke.
Vi har känt varann sen vi var runt 1 år, så 30 års vänskap.
Micke bor i Örebro så vi ses oftast bara 1-2 ggr per år så det är mycket att prata ikapp varje gång.

Jag och Micke i en bugg sommaren 2010 :-)

Framåt kvällen åkte jag och Clara til EM för att kolla på ny soffa.
Det blev ett impulsköp billigt värre så jag behövde inte belasta sparkontot så hårt. Perfekt!!!

Soffan i butiken. Kommer passa bra i mitt vardagsrum



När vi kom hem från EM satt vi ut gamla soffan på blocket och det tog bara några minuter innan det var 6 personer som hört av sig. Kl 22.30 var soffan borta, så nu är vi sofflösa tills ikväll då nya soffan kommer levererad av min bästa Christer. 

Idag körde vi shopping på stan. 
Julia och Jack köpte spel till dator och DS, Clara ännu mer pyssel och jag lite kläder, smink , krämer från Nettans ( hade presentkort kvar sen jag fyllde 30 :-) ) och så köpte vi nytt bredband hem då jag sagt tack och hej till allt vad Telia heter. 
Bra shoppingdag!!!











Eftermiddagen har spenderats i tfn med möten med jobbet, medans barnen pysslat och spelat spel.

Nu blir det röj innan soffan kommer och sen kanske det kan hinnas med antingen gym eller ett pass ute i kylan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar