lördag 17 december 2011

Lite julkänsla

Sovmorgon och en lugn förmiddag innan vi åkte och tände ljus hos Niklas för att sen hämta fina Milon och åkte till mamma och Christer i regnvädret.

God mat och massa godsaker för oss alla och kusinerna lekte som vanligt bra och bråkade även som bara Clara och Milon kan, då båda är lika envisa.
Skönt att dom är som vanligt.
Är så glad att vi får va en del av Milons liv <3

Dagen som aldrig blev ljus blev kolsvart redan innan 16 och vid 16.30 åkte vi hemåt.
Ett stopp på ICA för middagsshopping och nytt julpynt sen åkte vi hem och klädde granen och spelade julmusik.
Jack agerade man i huset och hjälpte sin mamma med granen , kapade toppen och hjälpte mig få i alla ljus.
Han hjälpte mig sen med middagen och nu är vi mätta och belåtna och granen lyser så fint.

Jullan har hjälpt mig med ny header i bloggen med. Blev jättefint med Helenas fina bild. Tur man har en så teknisk dotter :-)

Nu har jag fått en liten blond unge i säng och jag och Jullan och Jack ska kolla på film.

Inte lätt med liten bil jämt.. Tur vi hade nära hem :-)

Nyklädd gran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar