onsdag 16 november 2011

Snabbt går det

Anledningen till denna tystnad här inne är kort och gott: Jobb i otroliga mängder.

Jag fick hem mina tre finaste i måndags och hann umgås med dom en kväll innan det va dax för 3 barnvakter att hjälpa mig få ihop pusslet att åka till Sth 7.20 och komma hem 23.00 igår.
Tack Tom, Pappa och framför allt mamma som även sov över och hjälpte med med Clara i morse när jag vaknade efter alldeles för få timmars sömn efter en lång dag.

solnedgång på vägen hem

Finaste killen <3


Dagen i Sth var i allafall väldigt lyckad. En riktigt bra dag från start till slut  innan en lång och mörk resa tillbaka till Linköping i bilen.
Mörkerseendet är inte riktigt ok än efter min laseroperation så att köra liten Clio från Sth i mörker och halka va inte helt lätt men fram kom vi till slut :-)

Idag har dagen inte varit lugnare utan uppbokad in i det sista men jag hade när den tog slut simskola med Clara och idag var det avslutning på termin 1 vilket var lite extra festligt med mycket lek och fika efteråt.
Nya terminen börjar nästa onsdag så inga längre uppehåll .

Jullan och Jack ville idag sova hos pappa och slippa vänta på att jag och Clara kom hem sent från simhallen så nu när Clara har lagt sig blev det väldigt tyst och jag hann jobba i kapp lite av dagens mailskörd.

I morrn ska jag hämta barnen skapligt och på fredag blir det mys ordentligt!

Hopand glad unge på simskolan

det gäller att ha tungan rätt i mun..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar