söndag 13 november 2011

Premiärbesök..

Skönt och välbehövligt med helg.

Fredagskvällen blev det soffhäng och film, men tidigt lördag morgon var jag på plats på gymmet och körde ett pass RPM. Riktigt bra start på lördagen.
Fortsatte med lite fejkad sol ,( händer sen rynkorna börjat komma mycket sällan men nu är jag verkligen blek,, då är det ok med undantag ) och bastu .
Fortsatte när jag ändå va igång med storhandling, besök på kyrkogården och så fick jag hem mamma, Christer och fasters lilla Milon på fika. :-)

På kvällen var det sen dax att premiärbesöka krogen. 
Har inte gjort det sen Niklas dog och det var ett jobbigt steg att ta. Alkohol ihop med minnen kan va en dålig kombo, men det gick bra.
Jag drack inte särskilt mycket utan tog det lugnt och för första gången någonsin när jag fester rökte jag inte en enda cigg. 
Kvällen blev riktigt lyckad tack vare bruttorna som bjöd på många skratt , flera gånger så sminket rann.
Tur vi hade både frisör och sminkös på plats :-)
Tack Tanya, Helena och Sofia för en skitkul kväll.

Ruggigast i stan.. 

Jag och Helena

Tanken

och Sofia

bilen in till stan blev lite full.. så Tanya körde liggandes, men tandborsten i högsta hugg. Utifalll att liksom,.


Vaknade vid 10 utan baksmälla, troligen den humana mängden alkohol i kombo med inga ciggs förtjänst.
Startade dagen  med 1.5 h långpromenad och sen fix innan farsdag firande i Grebo.

Pappsen hade gjorde laktosfria våfflor som fick betyg 10 av 10 och vi hade jättetrevligt. 

Nu blir det en lugn kväll med tända ljus överallt.

I morrn kommer mina 3 troll hem och det väntar en fullspäckad vecka på jobbet.




1 kommentar: