fredag 18 november 2011

Klok liten unge

Fredag och mys med mina små. :-)

Bra dag på jobbet och när jag hämtat alla barn stannade vi och hälsade på Niklas på kyrkogården och tvättade sen bilen vilket va ett måste efter tisdagens tripp till Sth på blöt motorväg.

Fläskfilé Africana stod på önskelistan från barnen ikväll så det lagade mamman. Glass, maränger, colasås och chokladsås till efterrätt. Det är vi värda efter den här veckan!!!

Clara vill fortfarande va PÅ mig hela tiden, helst varje minut vilket oftast är jättemysigt men ibland blir det lite mycket..
Idag var jack barnvakt så jag fick ta en promenad efter maten och när jag kom hem såg jag den lilla blonda stå i Jacks fönster och vinka.
När hon visa vad hon gjort åt sin mamma smälte hjärtat rejält..
Kloka lilla unge.

Mamma: Det här är Niklas i himlen.
5- åringen har skrivit: Saknar dig Niklas med. <3

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar