fredag 14 juli 2017

I solen

Vilken värme vi fått. Underbart!! 

Igår körde jag och Clara äventyrsgolf 


Och åt glass innan vi gick på stan lite.


Sen var vi bjudna på middag hos Mamsen. Fantastiskt gott. Vi var alla imponerade då hennes kokonst har vissa begränsningar men hon hade fått till sllt perfekt :-) 

Desserten :


Vår dementa Tarzan tog sig ut på äventyr på altantaket via Claras fönster.


Mycket roligt.. 
jag fick hänga mig ut från fönstret och hämta honom till slut. 


Morgongym i morse. Så skönt att träna tidigt och ha hela dagen framför sig.


Efter att ha skjutsat Jack åkte vi till Himna för bad idag. 


Jag parkerade mig med en bok i solen. Så skönt! 


I morgon väntar tättö och fam Geewe. Vi ska fira fasters Milon som fyller 9 år på söndag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar