lördag 11 oktober 2014

Lördagsmorgnar

Älskar lördagsmornarna. Att vakna upp och ha hela helgen framför sig.
Idag hade jag en sån där produktiv fm och hann med både veckohandling, löpning och besök på kyrkogården med mamma innan kl 13. 

Brorsan fick fina blommor 


Och lite svampar till graven. En av hans höstaktiviteter var ju just att gå i skogen i timmar och plocka svamp. 


På em blev det mer motion och promenad i det fantastiska höstvädret. 
Kaffestopp på vägen och bus med tvillingarna hann vi med oxå. 

Stångån var så spegelblank idag! 


Igår hade jag en egoeftermiddag och slutade redan vid lunch.
Jag började med en lång ansiktsbehandling på hudvårdsrummet. 
Väldigt bra service och en avslappnad stund! Dit kommer jag absolut gå tillbaka snart igen! 


Efteråt tog jag gymmet och avslutade med bad och bastu. 


Ett snabbvil hann jag oxå med innan jag mötte Jenny på stan för mat och lite vin på BK.
Jättetrevligt! Hemma 22.30 och somnade nästan direkt! Lyckad fredag! 

Nu ska vi ta en lugn kväll i soffan med nån bra film och givetvis lösgodis. Mmmm. 

Trevlig helg på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar