onsdag 29 oktober 2014

Lite ledigt

Jag trodde det skulle bli en lugn start på veckan men det blev precis tvärtom. Roligt med högt tempo men mycket energi har krävts på jobbet och nu är det dax att ge lite energi hemma med.
En ledig dag med barnen väntar! Skönt! 
Vi ska först och främst sova så länge vi vill och sen ska vi gå på bio på eftermiddagen. Mysigt! 

Trots späckat schema på jobbet lyckades jag och Lisa få till ett intensivpass på lunchen. 30 min spinning 11.30-12.00 är ju en perfekt boost för att vara pigg på eftermiddagen. Ett riktigt bra pass idag! Onsdagar på lunchen är ett av de bästa passen enligt mig. Hoppas få in fler såna i höst! 

På vägen hem hade jag Lisa med i bilen och hon tvingades fota den vackra kvällshimlen. Jag tycker ju solnedgångar är så vackra! 


Här hemma fick jag bara umgås med ett av barnen, minstingen. Både Julia och Jack sover hos kompisar men det är ju så det ska vara när det är lov. Tid för spontanitet och kompishäng :-). 

Clara och jag ordna årets pumpa! Det blev en glad en :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar