onsdag 1 oktober 2014

34 år

05.30 var det inte nån uppe och sjöng för sin mamma men en timme senare kom dom upp med massor kramar och Clara med hemmagjorda paket :-).
Dimmig, kall men vacker morgon .


På väg mot möte på ett av våra  lokalkontor blev jag överraskad med lunch i vacker miljö och fick oxå fina paket! 


Favoritmärket Edblad! 



Hemma efter jobb ordnade jag och barnen våffelmiddag! Mums! 




På fredag kväll kommer släkten hit på mat. Det ska bli så mysigt för nu är det längesen någon fyllde år och vi sågs allihop! 
Jag gav mig oxå själv en rejäl present. Idag blev allt klart med bilaffärer hit och dit och i morrn hämtas min Toyota och på söndag hämtar jag nya pärlan i Nässjö. Det blev en VW Tiguan R-line. 


Första dagen som 34 är nu snart slut. En fin dag! Jag saknar mina änglar i himlen mycket en sån här dag men dom lär båda vara nöjda med bilaffär och vacker dag här nere. 
Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar