måndag 15 september 2014

Vacker höst och ny resa

Igår kväll blev det en riktigt lång promenad i kvällssolen. Vilken vacker kväll!



Självklart följdes valvakan i går kväll men kommentarer där är överflödiga. Mitt facebookflöde är fullt av bråk kors och tvärs och jag orkar inte diskutera det i skrift. 
Jag sammanfattar med : Jag är inte nöjd ! 

Idag efter jobbet packade jag bilen och åkte till Kungsängen och Gällöfsta där jag kommer bo ett par dagar och gå utbildningen: Ledarskap för erfarna chefer. 
Ska bli jättekul!


Jag har packat upp och ska lägga mig tidigt för att i morrn gå upp 06 och ta en löprunda innan frukost och lång dag. Vi kommer köra till 21 på kvällarna så jag ska försöka komma ut och få morgonmotion som en rutin, då orkar man ju mycket mer även mentalt. 

Godnatt på er  från 258  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar