söndag 28 september 2014

Helgen

I fredags var vi trötta efter en intensiv vecka och att mötas av tänd brasa och middag var en riktigt bra start på helgen.


Fördelen med att somna tidigt på fredagskvällen är att man vaknar tidigt och utvilad. 
Förmiddagen ägnades åt bilvård och nu glänser min fina bil ordentligt och den ligger nu ute till försäljning på blocket till ett riktigt bra pris. Behöver bli av med den fort för att kunna köpa den vilja bestämt mig för. Hoppas allt klaffar! 


På lördagskvällen var vi bortbjudna på middag och det serverades fantastisk mat och dryck. Blandningen bubbel, rödvin, avec, och irish Coffe känns i huvudet idag men det var det värt. Jättetrevligt! 



Att spendera större delen av dagen på fotbollsplan gav ju iaf mycket frisk luft och min minsting var så duktig! 


Middagen blev tapas från aioli i soffan och nu är ögonlocken redan tunga. 

Nu vecka väntar där jag kommer bli ett år äldre och jag förhoppningsvis kommer köpa ny bil :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar