tisdag 8 oktober 2013

Uppe i ottan

Jag gillar morgonträning på ett sätt.
Det är underbart att kliva ut från gymmet 7.55 och ha klarat av dagens motion redan och man blir verkligen pigg hela dagen.
När klockan ringer 05.25 är man dock inte lika positiv men bara man kommer upp går det bra :-) 


På jobbet är det nu väldigt mycket att göra och det ska bli underbart när affärsplanering, budget och flera projekt är klara. Det blir intensiva dagar några veckor till. Det är då viktigare än nånsin att hänga i med mycket träning.
Idag ömmar det överallt så i morrn ska jag nog nöja mig med löpning. 

Efter jobb hämtade jag idag Clara hemma hos Macke då dom skulle bort och behövde hjälp.
Blondie röjde med tjejerna här hemma på gatan medans jag hade tjejsnack med Emma över en god middag och kaffe. 
Bra tisdag! 

Nu ska det röjas undan. I morrn kommer städerskan. Lovely!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar