måndag 21 oktober 2013

Återhämtning

En lugn helg med mycket sömn och vila var vad vi båda behövde jag och M.

Vi lyckades sova ända tills 10.30 i lördags och vi lyxade sen till det med en riktigt lång brunch som bestod av scones :-). 
Det höll vi oss på hela dagen sen.

En sväng ner till stan orkade vi med.

Kaffestopp på Espresso house


I varsin fåtölj en lång stund. Underbart!!  

Jag fick med mig en ny favoritdoft hem 


Och så ska jag för första gången byta ut den analoga kalendern mot en i mindre size. 
Det finns saker outlook saknar fortfarande. 


M stod sen i köket i 2 h och lagade underbart god mat.
Blir bortskämd med det när han är här :-)

Blommor fick jag med till frukosten. :-D

Höstigt och fint :-).

En precis perfekt lördag där soffan och film blev sista stationen. 

Söndagen blev nästan lika lugn men den inkluderade iaf däckbyte och lunch hos mamma, långpromenad hemma och så jobb för M medans jag förberedd vardagen. 
Inte konstigt att man somnade sent igår.
Helgen har innehållit alldeles för mycket vila men det va vi fan värda :-) 

Som kontrast åkte M 05.30 i morse och jag var på plats på gymmet 06.30. 
Kickstart är den bästa starten på en ny vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar