torsdag 18 april 2013

Nästa steg

När man får tråkiga besked reagerar man olika.
Jag börjar känna mig själv så väl att jag vet vad jag behöver.
Jag behöver va ensam lite, få tänka, få gråta lite och sen vill jag springa av mig lite, SEN va nära dom som betyder mest och köra på med nya krafter och nya tag och det är så jag hanterar det.

Jag har varit med Johnny och Julia på Jacks uppträdande i skolan, jag har sprungit, gått långpromenader, haft Milon, umgåtts med alla barnen och jobbat med det jag verkligen brinner för.
Allt det ger mig energi och idag hade mamma och Christer barnen medans vi hade nyinvigning på jobbet och då fick jag även prata i kapp lite med Christer och mamma. Underbart!

Cellgiftsbehandling och strålnng startar 29/4 och så blir det ett intensivt Maj och Juni för Christer.
Efter det kommer en stor operation planeras in under sommaren.
Christer är positiv och ser inget annat alternativ än att fixa detta. Läkarna säger att han är i god fysisk form och att han har alla förutsättningar för att fixa det här och det är precis det vi ska göra.
Vinna över cancern!

Tack alla ni som hör av er här och via FB, mail och alla ni som ringer. Det betyder massor!!!

Mot fredag och sen  helgledigheten!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar