tisdag 23 april 2013

Måndagsfix

Härlig träningsvärk när jag vakna i måndags efter både träning och kolmårdenbackarna. Efter skjuts till Grebo var det dax för en intensiv arbetsdag.
Jag gick ut hårt med möten inbokade 8,15-16,45 men sen blev det en stor kaffe och 2,5 h hos frissan . Underbart att sitta och bli ompysslad av Matilda!

Lite ljusare men med lite färg över så det inte blir vitt. Kommer komma fram lite mer ljust efter hand. Precis som jag vill ha det!
Måndagar är jag aldrig hemma förens efter 20 men det är alltid lika tomt när barnen åkt. Tur en vecka går snabbt och att den är fullbokad i vanlig ordning.

Tisdagar börjar som oftast med ett pass på gymmet 06,30.
Idag var det jag och en kille till där. ha ha. Skapliga variationer dom har på kunder in. Tur dom flesta tecknar kort och binder upp sig så dom iaf får intäkten stackarna.


osminkat och nyvaket på gymmet
 I morrn ska jag träffa elektrikern och planera arbetet i köket och nästa vecka kommer det nya levereras. Kul!!! Massor att göra innan dess bara.
Jag har liiiiiiiite skit att rensa bara..
Min hjälte Christer erbjöd sig att komma på lördag fm och hjälpa mig rensa förrådet och åka till tippen med skit. Helt fantastiskt att få den hjälpen. Det ska rensas rejält !

Ha en skön tisdagskväll där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar