tisdag 30 augusti 2011

SKIT-dag..

Ja idag är det en sån där riktig skitdag då allt strular.

Det sägs ju att man inte får mer än vad man klarar av i livet men då vill jag bara meddela han där uppe att nu räcker det!!! så du vet det!

Som lite extra krydda på allt strul som är med allt  känslomässigt och praktiskt runt Niklas död så svek igår kväll min tvättmaskin mig och gick sönder full med tvätt som nu ligger i en dyngsur trumma och badar och blir riktigt sura och goa. Peter fick upp maskinen efter att den kört 3-4 h igår utan att tömma sig , men nu står jag alltså inför att akut köpa en ny maskinjävel. Absolut det sista jag behöver just nu..

Som grädde på moset så bråkas det från ex:ens sida hej vilt och DET orkar jag verkligen inte med nu.
Nu ska jag snart sluta klaga ( snart) , men sen har vi också pengarna från Niklas försäkring som ska betala begravningen som skickades ut 19/8 men som mirakulöst är borta!!
Nu håller försäkringsbolaget på att leta och ordna upp men va fan är problemet med allt idag undrar jag?
Spöregn med och jag måste åka 2 h tidigare från jobbet för att ha utvecklingssamtal på Julias skola ( 4,2 mil dit enkel resa ) ja ... en sådär dag alltså..
Tur jag får träffa min stora dotter iaf .

Ja idag är jag en bitterfitta..

jag ska försöka spotta upp mig inför kvällen och va lite trevlig..

1 kommentar:

  1. Skickar över lite solsken, det verkar behövas =)

    SvaraRadera