lördag 5 augusti 2017

Västervik Kalmar och Öland

I torsdags morse åkte jag tidigt till vårt kontor i Västervik och jobbade där hela dagen. Vackra Västervik visade sig dock från din sämsta sida och lagom till att jag checkade in på stadshotellet började det spöregna.


Tog en regnig  promenad under paraplyet. 


Och en stund i bubbelpoolen. 


Fredag morgon var jag nästan helt ensam vid frukosten vid 7.30. 
Rullade sen vidare till Öland och Claras cup där jag mötte upp Macke.
Två matcher spelades. En förlust och en vinst. 

Sista matchen spelades i storm och spöregn.


Macke och jag åt sen middag på en uteservering i Kalmar där vi båda bor.
Hamnade mitt i nåt cykellopp så det var fullt med folk överallt. 





Vi gick tillbaka till våra rum vid 22. 
Klockan ringde 06.30 idag med. Dax för frukost sen dagens första match :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar