lördag 8 april 2017

En ny dag

Vacker soluppgång igår morse innan allt hemskt hände.


Så svårt att förstå att det händer men så fantastiskt att se hur alla ställer upp för sina medmänniskor i kris. 

Så otroligt fina bilder på sociala medier just nu.



Jag och barnen satt och pratade om händelsen i uterummet innan Jack åkte på lan på skolan och jag och tjejerna köpte snabbmat till middag. Det var över ett år sedan för mig. Otroligt gott!


För få timmars sömn innan fotboll vid 7.30.


Och 14.20 och 19.30. Mycket innebandy och mycket farande till olika gympahallar.

Julia gick upp först när vi redan hunnit spela en match, handla matoch ätit ytterligare en frukost. 


Mellan matcherna blev det motion, sol och grill. Jag har inte grillat själv på många många år men jag fixat :-) 



Kvällens sista match .

Hemma vid 20.40. Nya tag i morrn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar