lördag 22 april 2017

Assisterande barnmorska

Firade in helgen med ett glas av favorit-bubblet.


Och tacos med mina döttrar 


Frukost i uterummet i morse 


Clara var på fotbollsdag med laget efter att hon och Ella åt frukost här och och Jack i Åtvidaberg hos kompisar så det var bara jag och Julia hemma. 

Långpromenad och invändig städning av bilen 

Sen kom sms från Sofi att Flora var igång och födde bebisar så jag åkte ut för att assistera :-) 


Jag som älskar röda katter sa åt henne att det var dax att få en röd kisse nu och efter bara några minuter kom han/ hon ut. Lite seg i starten men medans vi diskuterade huruvida man kan göra hjärt och lungräddning på en katt så piggna den till.


Fyra fina små kissar blev det till slut och det kommer vara mycket svårt att motstå en röd och speciellt den jag såg komma ut.


Jag gav mig på att grilla hamburgare till middag och det gick galant! 


Nu mys med döttrarna och katt i soffan. Jack ser man inte mycket av.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar