söndag 26 februari 2017

Söndag

Sofi bloggade om vår lördag på ett annat sätt än jag haha, kika in HÄR

Från lördag till söndag och vid 7.45 var det dax att fixa äggmackor och väcka Clara och Jack och åka iväg på fotboll, ÅFF U 15 mot Sleipner på Kopparvallen.
Iskallt och blött och bra spel trots förlust.




Vi hann bara in genom dörren hemma, dyngsura innan Jack kom på att han bara måste ha ett skrivbord han hittat på blocket och inom 30 min hade han ringt hit morfarn med släpvagn och skrivbordet hämtades. När det var på plast i rummet kom han på att det där redde han ju inte ut att sätta ihop så då ringde han hit Erik som kom några timmar senare och räddade upp kvällen.
Nu sitter han där med sitt nya skrivbord, ledbelysningar överallt och är mycket nöjd.
Min son är så extremt lik Niklas i dessa fall. Han var exakt likadan. Kom han på nåt skulle det ske direkt och så ringde han runt tills det löste sig.

Våffelmiddag lyxade vi till det med idag och nu tvättas sista maskinen och väskorna fylls med grejer I morrn blir huset betydligt mer tomt för en vecka.
Jag planerar att min ska bli mindre fullspäckad jämfört med de senaste

.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar