måndag 25 augusti 2014

Ris och ros

Det är inte ofta jag erkänner det men jag var faktiskt lite risig i helgen. Hängig, ont i halsen och kallsvettig. Ja inget som man inte kan köra på som vanligt med om man tar nån panodil men det är verkligen inte ofta jag blir dålig.
Förmodligen var det min naprapatbehandling i torsdags som gjorde att jag vaknade och kände mig hängig i fredags.
Nu är det iallafall bättre med det men nacke och rygg är inget vidare. Jag blir galen!!!
Naprapat idag igen och hela ryggen och bröstkorgen var fastlåst igen med stora knölar muskelmassa som krampar konstant. Massage och knak i hela rygg och bäcken.
Tur att det finns lindring att få när kroppen strejkar. Man är väl inte gammal redan??



Men vet ni vad som är bra? Lön idag! Visst blir man lite gladare generellt då. Alla går runt och är glada. Lön på en måndag med. perfekt.
Lisa och jag firade lön med att shoppa schampo. Roliga tjejer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar