tisdag 22 juli 2014

Mor och dotterhäng

Kl 09.15 hade Clara packat väskan och gick dom få metrarna till morfars husvagn där hon ska sova i natt :-)


Redan 10.30 var vi bänkade på stranden. Barnen var i vattnet oavbrutet. Härliga 24 grader. Till och med jag doppade mig idag. 



Efter lunch åkte jag , Julia och Fegge hemåt och jag och Julia åkte direkt till stan då listan med att göra var lång.
Vi hann med det vi skulle och hitta dessutom en hel del annat. Märkligt ;-) 

En härlig mor och dotter -em. Inte ofta man får egentid med tonåringen. 

Nu är väskor uppackade och tvättmaskinen går varm. En dag hemma sen åker vi bort igen men bara en natt i Vimmerby då jacken spelar bullerby cup. Sen måste jag hem för Anna och Eriks bröllop är nära nu och vi har en hel del att fixa . Tjohoo. 

Sol och värme ser vi ut att få. Bra! Behöver korrigera brännan lite innan tärnklänningen ska på. 
Ansiktsmask på, hårfärg i botten. Naglar målas. Skönt med tjejkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar