tisdag 1 juli 2014

Moln, motivation och födelsedag

Man är ju alltid tröttast när målet är nära och så är det nu inför kommande semester. Läget är under kontroll på jobbet och nu längtar jag till sovmorgon och långa lata dagar.

Även fast man jobbar är det svårt att komma i säng i tid och igår blev det en riktigt sen men lugn kväll som egentligen hade krävt en sovmorgon idag, men det blev lite snooze och lite extra bråttom men jag var ändå på plats i god tid i morse. 
Bara tre morgnar till att gå upp tidigt sen ledigt!

Även energin och motivationen att va på gymmet tryter men jag kör löpningen och långpromenader och det är ju bättre än inget.
Igår blev det en långgrunda efter middag i kvällssolen ( eller molnen)


Nåt riktigt roligt var nyheten att Julia kom in på den linje hon sökt till gymnasiet i höst. Beskedet kom i natt så jag fick läsa om den roliga nyheten på Facebook till morgonkaffet :-)


 Idag är det ju 1 juli och då måste jag också gratta pappa som fyller 58 år. Grattis på din dag pappsen. Hurra hurra hurra. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar