söndag 4 maj 2014

Fotboll och kärlek

Söndagagen här blev ingen vilodag direkt men en dag full av fotboll och kärlek från många i familjen.

Jag och Jack började dagen i Grebo med seriepremiär medans Clara cyklade hem till mormorn. 


Johnny hann precis hem från Turkiet och fick se jacken spela i svinkallt svensk vårväder. 

Efter några timmar i blåst var frusna och kom hem och bytte om för kalas hos bonus som fyller 31 i morrn. 



Där bjöds det på paj , sallad mycket prat , lek, kramar och sockerchock då vi fick helt underbar dessert. Jag dog typ. 





Mina barn har typ samma hudton haha. 




Härligt att få krama om farmor och farfar ordentligt med. 

När vi kom hem hade grabbarna mys.. 


Medans jag och Clara cyklade bort till hennes träning .


Nu har vi spelat fotboll färdigt för idag känner jag :-). 

Nu månad och så en ny vecka i morrn. Nu kör vi! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar