fredag 4 april 2014

Svensson-Fredag

Fredag igen!
Snacka om temperaturskillnader om dagarna. Minus 3 i morse när vi åkte och så 10 plus när man går hem.
05.30 gick jag upp till den här soluppgången utanför fönstret 


Jack kom efter skolan till jobbet och han fick sig en glass innan vi åkte hem till Clara.
Julia var på stan med kompisar och mötte oss men låtsades inte se oss innan hon kom på att hon behövde pengar och då kosta hon på sig ett " Hej! Kan jag få pengar till kebab " . Härliga tonåringar! :-) 

Jag älskar att sitta i solen på altan efter en lång vecka och idag hann jag med några min när vi kom hem.


Efter behandling nr 21 i morse på sjukhuset tålde visst inte mitt face mer sol och nu har jag en härligt knallröd ton. Fan! Smörjer alltid med solskydd 50 men idag var jag uppe i 3.40 i soltid och det motsvarar väldigt mycket vanlig sol. Får vila ansiktet i helgen inför de sista 4 behandlingarna. 

Här kör vi en riktig Svensson-fredag. Tacos och lets dance. 

Trevlig helg på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar