söndag 11 mars 2012

Veckans sista

Idag fick jag veckans första sovmorgon.
Vaknade dessutom  till sol och det är ju inte helt fel.

Clara och jag tog en långpromenad och gick förbi en lekpark en liten bit hemifrån och sen blev det lite handling innan vi gick hem.

Lekparkshäng :-)

Jack var med mamma, Crille och Milon och Grebo så jag fick umgås med mina döttrar några timmar.

Fick sen spontanbesök av fina Sofi. Jättekul!!!
Blev att dra fram solstolarna och dricka kaffe på altan i solen och prata skit innan hon fick hem Milon och jag Jack :-)
Barnen har lekt ute hela em och jag fick muta in både Jack och Clara vid 19.15.
Nu har vi sett "kontoret" och alla tre har gått upp på sina rum och jag ska läggamig i soffan och återuppleva 90-talet med lite Pretty Women på TV :-)

I morrn åker barnen och en vecka full av jobb , föräldramöten, Sth-resa och en hel del träning väntar.

Mina bäta killar, Jack och kusinen Milon <3

Jack kammar Clara innan läggdax. Det är killen med största hjärtat och en ängels tålamod det.. 

2 kommentarer:

  1. Det här med att dricka kaffe på altan alltså.. Jag får sjuk huslängtan när du skriver sånt. :)

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen en av dom bästa sakerna med hus :-).
    När det här huset köptes var mitt krav stor altan och sydväst- läge för att ha sol hela dan. :-).
    Dom här första vår-dagarna i lä med ett kopp kaffe gör att livet känns lite lättare :-D

    SvaraRadera